[kde-linux] Slow konqueror tabs

Hi

Is it just me experiencing that it takes a very long time for Konqueror to
close a tab with a loaded web page. I usually open links i in Akregator
externally in Konqueror but when I close the tab again it takes ~3 long
seconds.

This is in Konqueror Version 4.2.96 (KDE 4.2.96 (KDE 4.3 RC2)) on Kubuntu
Jaunty.

--
Best Regards / Med venlig hilsen

Thomas Olsen

Til uvedkommende, der læser med: Der er ingen grund til at læse min mail.
Jeg har intet at gøre med FARC, al-Jihad, al-Qaida, Hamas, Hizb al-Mujahidin
eller ETA.
Jeg har aldrig gjort Zakat, går ikke ind for Istishad, har ikke lavet en
bilbombe eller kernevåben og jeg ved dårligt nok, hvad Al Manar og бомба
betyder.
Men tak for den udviste interesse