Re: welke linux-versie raden de kenners aan???

From: imbsysop (imbsysop_at__clothesyahoo.com)
Date: 10/13/03

Date: Mon, 13 Oct 2003 11:06:43 GMT

In article <bmdv3a$31j$1@news.worldonline.be>, Thomas Deschepper <thomas.deschepper@tiscali.be> wrote:

>Linux op installeren met een nieuwe distro is niet moeilijker dan win
>xp, maar als je bijvoorbeeld RH 9.0 wil installeren installeert die een
>default WM (één die niet zo goed draait op oude machines). Je moet een
>klein beetje meer over linux leren eer je een light-weight WM zoals
>fluxbox ofzo kan installeren. Mss ff googlen naar fluxbox?

idd .. ik denk dat iemand die pas de overstap waagt naar Linux niet voldoende
gewapend is om de install van een distro zover "uit te kleden" dat hij enkel
installeert wat hij nodig heeft of zelfs later of zelfs later de boel zo ver
"af te breken" tot enkel het "nuttige" .. daar zit dan meteen ook de
patstelling ... dacht ik ..

--
remove_clothes to answer over email