Re: welke linux-versie raden de kenners aan???

From: imbsysop (imbsysop_at__clothesyahoo.com)
Date: 10/13/03

Date: Mon, 13 Oct 2003 11:06:43 GMT

In article <bmdv3a$31j$1@news.worldonline.be>, Thomas Deschepper <thomas.deschepper@tiscali.be> wrote:

>Linux op installeren met een nieuwe distro is niet moeilijker dan win
>xp, maar als je bijvoorbeeld RH 9.0 wil installeren installeert die een
>default WM (één die niet zo goed draait op oude machines). Je moet een
>klein beetje meer over linux leren eer je een light-weight WM zoals
>fluxbox ofzo kan installeren. Mss ff googlen naar fluxbox?

idd .. ik denk dat iemand die pas de overstap waagt naar Linux niet voldoende
gewapend is om de install van een distro zover "uit te kleden" dat hij enkel
installeert wat hij nodig heeft of zelfs later of zelfs later de boel zo ver
"af te breken" tot enkel het "nuttige" .. daar zit dan meteen ook de
patstelling ... dacht ik ..

--
remove_clothes to answer over email

Relevant Pages

  • Re: Kos KwootKul
    ... Zeur niet, zeikwijf. ... Voor Ekko is de draad afgelopen omdat hij niet meer ... kon vinden wat hij meende in staat te zijn te kunnen vinden met Google. ... te eisen voor zijn eigen hooghartige ass-professorale hoogheid... ...
    (soc.culture.netherlands)
  • Re: Nazien Ovl. akte Nijmegen of Arnhem
    ... Het laatste kind van Pieter en Catharina ... in 1885 geboren en het eerste in 1866 dus wie zegt dat hij niet naar zijn ... Han Lijster- Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven - ...
    (soc.genealogy.benelux)
  • Re: Wie helpt? Boot x Thiery ca 1890
    ... misschien heeft hij niet in Den Haag gewoond? ... 10-11-1889 naar Laeken en dan nog zoon George Johannes hij vertrekt samen ... met zijn moeder op 05-01-1897 naar Laeken. ... Meer is er niet te vinden. ...
    (soc.genealogy.benelux)
  • Re: hoe vind ik een vergrijp
    ... Smit van 1825 niet in dienst hoefde wegens ee ernstig vergrijp. ... ik natuurlijk weten wat dat vergrijp is wat hij heeft gedaan, ... Hij, als eene onteerende straffe zijnde veroordeeld geweest ...
    (soc.genealogy.benelux)
  • Re: outlook express en msn
    ... > Mijn msn en outlook express werken opeens niet meer goed. ... > Mijn explorer deed het al een tijdje niet goed meer (bij het ... > Als ik outlook express opstart dan geeft hij na een tijdje bij het ...
    (microsoft.public.windows.inetexplorer.ie6_outlookexpress)